Aj relácia Take me out nie je príliš úšpešná 
TV JOJ

Najzbytočnejšie šou v televízii: Toto na nás vypúšťajú z obrazoviek a nikoho to nezaujíma!

20. septembra 2017 00:01 / Slovenský šoubiznis
Televízie sa každú sezónu bijú o diváka. Navyše je to z roka na rok horšie a horšie. Na programy typu Farma sme si už zrejme zvykli, aj preto Markíza vysiela už jej ôsmu sériu, aj keď sledovanosť ide posledné roky rapídne dolu.

Jojka vsadila túto jeseň na svetoznámu zoznamku s názvom Take me out. Na tom by nebolo nič zvláštne, šou, v ktorých sa hľadala láska sme tu mali už desiatky. Nakoniec sa však z toho vykľul menší prepadák. Nielenže sledovanosť nie je vôbec taká, akú na Kolibe očakávali. Aj reakcie samotných divákov rozhodne nehovoria o tom, že by mala byť relácia hitom tejto sezóny.

Práve diváci udávajú smer, akým sa televízie uberajú. A aj keď Take me out malo byť úspechom, teraz to vyzerá tak, že sa zaradí do kategórie poriadnych neúspechov. Sledovanosť niečo viac ako 16 percent, rozhodnie nie je uspokojujúca, najmä nie v prípade, ak ide o hlavný formát televíznej jesene. A diváci to Jojke dali poriadne vyžrať.

Komentáre typu: Pri sledovaní sa hanbím, že som Slovák, alebo Toto naozaj vysielate v televízii? Prečo to vôbec dávate? Odteraz Jojku nesledujem. To je len zopár kritických ohlasov. Ako sa bude relácia Ďalej vyvíjať aj v sledovanosti je otázne.

Na Jojke ešte ostaneme. Vyzerá to totiž tak, že sa výber toho, čo budú na Kolibe vysielať, tentoraz rozhodne nevyšiel. Dôkazom je aj relácia Super karaoke, ktorá má byť akýmsi televíznym formátom sveotznámej šou Jamesa Cordena s názvom Carpool caraoke.

Kto si však myslel, že sa podobný formát hodí aj na obrazovky, mal by okamžite podať v TV výpoveď. Corden je bavič, ktorý ide bez scenára a tak, ako mu to jeho vtip a šarm hovoria. Slovenský náprotivok Sveťo Malachovský je jeho presný opak. Nútený prejav, zbytočnosti, ktoré len rušia divákov a natiahnutá minutáť. Ani tu navyše sledovanosť nijako neohúrila.

Okrem toho pôsobí slovenská verzia šou príliš lacno. Corden jazdí na elegantnom SUVčku Range Rover, my Slováci máme Škodovku. Keby aspoň tvorcovia siahli po Kodiaqu, vyzeralo by to minimálne o level lepšie. Takto je to len lacná kópia a najmä - až priveľmi nevydarená.

Prejdime o pár kilometrov ďalej. Markíza má Let's Dance, Pevnosť Boyard a tiež Extrémne premeny. Už teraz sa dá povedať, že najväčším úspechom v Záhorskej bolo opätovné nasadenie tanečnej šou. Sledovanosť síce nie je taká, ako v minulosti, napriek tomu sú čislá dobré.

Sklamaním je však návrat Pevnosti Boyard, či nákladnej šou Extrémne premeny. Súťaž na pevnosti, ktorú kedysi milovali stovky tisíc divákov, dnes nikoho príliš nezaujíma. Aj keď sa nájdu skalní fanúšikovia, nejaký hit z toho rozhodne nebude. Aj tí, čo ju sledujú zrejme iba nostalgicky spomínajú na zlaté televízne časy.

Oveľa horšie už dopadla nákladná šou Markízy Extrémne premeny. Napriek pozitívnym ohlasom divákov, záujem nie je ani taký, ako má napríklad Let's Dance. A to v Záhorskej na túto reláciu minuli podstatne viac peňazí. Nakrúcala sa dlhé mesiace a aj angažovanie samotného Chrisa Powella na Dni otvorených dverí, či v prvých dieloch šou neboli lacnou záležitosťou.

A čo vy? Sledujete tieto programy alebo sa im oblúkom vyhýbate? Čo vám v televízii vadí a naopak, čo sledujete so zatajeným dychom? 
sla | vipstory.sk
KOMENTÁRE

Mohlo by vás zaujímať – píšeme na Fakt24.sk

Správy

Výbuch v Rakúsku: Zarnený aj Slovák!

Celebrity

Ďalší prírastok: Dwayne "Skala" Johnson bude opäť

Štýl

Vedci objavili liek na Huntingtonovu chorobu